Facebook Twitter RSS Image Map

Monday, March 7, 2011

Blog Baru beb!!!! -LOL-

Hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! Huk3... (terbatuk pulak).. 
Selamat tinggal kepada blog lame ku yang telah banyak berjasa.. Tp kini, perkhidmatanmu tidak diperlukan lagi coz aku dah ade blog baru... Huhuhuhu.. (penulis merupakan seorang yang tidak reti menghargai.. Habis madu sepah dibuang.. Ish3..).. Aku masih merancang nak buat ape kat blog baru aku nie.. Aku cadang nak buat komik review, software2 terkini dan software2 handler, kalau ade info pun aku nak post gak kat blog nie, lagi ermmmmm (berfikir sejenak) ermmmmm (masih berfikir) ermmmmm dan macam2 lagi la aku nak buat kat blog nie.. (padahal dah xde idea nak cakap).. Tunggu je ape yang aku nak post kat blog nie.. Sampai sini dulu la yang aku mampu tulis.. Nak siapkan lab report kimia ngan biologi.. Esok nk kne submit.. Maklum la, pelajar universiti la kate kan (riak pulak mamat sorang nie).. Hahahahaha... Chawwwww..

No comments:

Followers