Sunday, September 16, 2012

Choking Games


Assalamualaikum...
Hari nie nak cerite sikit pasal satu permainan yang dah ramai membunuh terutama golongan remaja.. Kes nie banyak berlagu kat luar negara.. Jangan ingat kat luar negara je permainan nie dimainkan.. Kat dalam negara kite pun ade jugak remaja-remaja yang main game nie.. Admin pernah tengok member admin sendiri main time tinggal kat hostel dulu.. Mase tu admin baru 13 tahun (2005).. Game nie memang nampak pelik sikit dan agak menakutkan.. Bile seseorang yang nak main game nie kene lah berani dan bukan semua orang yang boleh tekan leher member tu... Kene ade orang yang lebih arif.. Bile dah tekan leher tu, orang tu seakan akan tak sedarkan diri.. Orang tu akan lakukan ape yang die fikirkan sebelum die jatuh.. Dulu admin tegok game nie memang seronok.. Sekarang baru admin taw yang game nie boleh membawa MAUT!!!!

Dah ramai yang jadi mangsa game nie dan ibubapa haruslah memerhatikan anak-anak... Jom usha sikit video pasal game nie..



No comments:

Followers