Thursday, June 7, 2012

Penatnye!!!

Penatnye la hari nie.. Semalam dah la tidur pukul 3 pagi pastu kene bangun pulak pukul 6 pagi nak siap-siap balik ke tempat belajar ku yang tercinta ini UiTM Kuala Pilah.. Sampai Seremban dekat pukul 10 pagi.. Tunggu member pastu pegi tengok member karaoke (tengok je.. maklum la suare tak berape nak merdu).. Abis je karaoke terus masuk panggung tengok cerite Man In Black 3(MIB3).. Abis je tgok wayang terus balik Kuala Pilah.. Sampai je kat rumah ingatkan boleh rehat, tapi kene kemas rumah dulu sebab rumah bersepah macam kene langgar Tsunami aku tengok... Nie pown x habis lagi kemas.. Sambung esok je la.. Dah penat giler dah nie (cakap je penat tapi sempat lagi update blog.. huhuhu).. Sampai sini je la aku update.. Jari pown dah lenguh nak update blog nie.. 

Selamat Malam Dunia!!!!!!!

No comments:

Followers